Lite om julen

Ja då har det vart jul också då. Har haft en jätte bra jul :)

Först åkte vi till mamma och var där dagen innan julafton, fram till julafton :) Lite av släkten kom och vi åt julmat och öppnade lite julklappar. Därifrån kom vi med en x-box dosa, presentkort på ikea för en ny bäddmadrass, soda stream och lite annat smått och gott :)


Sen på julaftonsmorgon åkte vi till farmor och farfar för att äta lite julgröt och där träffade vi lite släkt till. Fick lite julklappar att ta med oss därifrån också, både jag och thommy :) Sen åkte hjärtat iväg till hudik för att fira jul med sin mamma och jag åkte med pappa till edsbyn för att fira jul där. Sen kom tomten, Frida vart helt lyriskt :D Hon blev inte rädd.. Det var hon som gick och hämtade julklapparna av tomten men han fick ingen kram för det var hon för blyg för men däremot fick han skaka hand med henne :) Sen var det bara lugnt. Ett glas vin på kvällen och slappa. Dagen efter åkte jag, rickard och frida lite skoter och myste på bara :)

På annandagen tog jag tåget till ljusdal på förmiddagen för där fanns min karl och väntade på mig ;p Hans pappa bor där så skulle frira lite där med :) Åt god mat, öppnade julklappar och sen blev det någon grogg på kvällen :p

Nu är vi hemma i gävle igen efter en skön jul..  Och snart är det nyår.. blir det god mat med lite dricka kanske? Eller vad har ni andra för planer?



Kommentarer
Postat av: Sara, Mamma till Joline <3

Tackar =)

2010-01-03 @ 23:56:38
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0