Snart jul

Hej alla glada! :) Själv vaknade jag med världens förkylning idag, inte så roligt. Just nu håller jag på att tvättar upp lite kläder innan jul. Ska även tvätta thommys matta till bilen :p Jävla åbäke ;P Sen läre jag nog slå in dom allra sista julklapparna. Det är två stycken men man börjar tröttna nu :p Nu tycker jag att det borde räcka fram till nästa jul :p

 

Imorgon åker jag och thommy hem till mamma när han slutar för lite julfirande. Sen splittras vi på julafton dock :/ han åker till sin mamma och jag åker till pappa. Sen på annandagen åker jag till ljusdal och möter upp han där så firar vi lite jul där med hans pappa också :)

 

 

Snart kanske julbocken brinner med ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0