Syskonkärlek är jobbigt

Vickan, jag skriver inte för att det inte är någon som kollar! :D

Har vart hos pappa i några dagar nu. Vart med Frida, fixat julgran och städat lite :D haha. Har haft jätte roligt tillsammans med Frida iaf. Jag älskar min lillasyster, hon är bäst i världen :) Båda grät när jag skulle åka. Hon grät för att jag skulle åka, jag grät för att hon grät + att jag kommer att sakna henne.. Jobbigt att åka ifrån någon som tycker om en så mycket eller någon man tycker om själv.. usch.

Nu är det helg iaf och jag är tillbaka till Gävle :) Läre ju hem och ta hand om Karln här hemma som inte vet hur man diskar :p haha Eller så tycker han bara att det är sååå tråkigt så han lämnar det på bänken åt mig. Så omtänksamt av honom ;p haha Ingen aning om vad som händer i helgen.. Blir förmodligen ganska lugnt skulle jag tro. Går två dagar nästa vecka också innan jag går på lov..




Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag å Frida brukar "kolla Elin" ;)

2009-12-19 @ 09:30:50
Postat av: Elin Brodin

Haha :D

2009-12-19 @ 14:49:48
Postat av: Magdalena

naaw va sööt!

2010-01-18 @ 19:36:48
URL: http://magdalenaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0