helt slut

Var på Roma igår, sista dagen som lärling! Kändes skönt att gå därifrån och känna att nästa gång som nu är på tisdag kommer jag tjäna pengar och inte jobba gratis! När jag kom hem igår var jag hur trött som helst iaf! Vi gick nog och la oss innan 12 igår, och på vägen till sängen kände jag mig som en zoombie! Huur trött som helst :p
Sen på det också, är det ju söndag när man vaknar.. alltså.. en slappdag. Så idag är man slö :) Antingen ska man hitta på något nu innan det blir kväller, eller ska man åka och köpa glass och slappa ;D hehe

Imorgon bär det av till village iaf för apu. Vet dock inte vilken tid jag ska vara där för det sa dom inte och jag glömde att fråga :/ Så jag åker dit tills dom öpnnar så blir det nog bra :) Ska även säga att jag inte kan vara där tisdag och torsdag för då ska jag jobba och tjäna pengar :)

 

Sen måste jag säga att jag saknar min lillasyser! :p Hon har ju börjar bli så go nu också, har börjat pussas och greja. När jag pratar med pappa i telefonen brukar han knäppa på högtalaren och då hör hon att det är jag och säger mitt namn! :) Kicki har den här bilden nedan på sin telefon, då hade hon lagt huvet emot och sedan pussat på bilden! Såå sööt :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0