jobb

Hade en dag på jobbet idag med. Jag kan ju säga att man får surfota och jävligt ont i fötterna när man kommer hem! Inge skönt kan jag meddela. Igår när jag kom hem gjorde jag fotbad och satt i fåtöljen och njöt :) Synd bara att hinken var lite liten, eller så borde man ha mindre fötter för den kanske :p

Det går bra att jobba iaf. Gjorde min andra dag idag och den var väldigt lugn. Lite stress på lunchen men annars väldigt lugnt :)

Imorgon är det praktik på Village igen, sista dagen inna helg! Ska bli skönt att sova utan att tänka på att man ska kliva upp och göra något man måste :p

Helgen kommer att bestå av att åka till hudik och sundsvall för att fira thommys lillebror som fyller år! :) Så imorgon blir det till att göra smörgåstårta som dom beställt! ;D hihi Så kan det gå om man göra goda smörgåstårtor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0