Mycket som händer och sker

Har vet ner på Roma idag och jobbat lite med alex. Är nämligen för att eventuellt få ett extrajobb fram till jul.. Det går bra och så där men nu har jag vart där i 12 timmar sammanlagt och då tycker man att dom borde se vad man går för? Vill liksom inte springa runt och jobba gratis och sen eventuellt inte få något jobb så vi får se hur det blir. Tycker att dom borde få sig en spark i arselet och bestämma sig :p

Har prov imorgon i FEK B och det är jätte svårt :( Har pluggat nu, ska repetera senare med och en gång till innan jag lägger mig. Känns som mina ögon är sönderpluggade :/ Får hoppas att det går bra! Har även haft matteprov i onsdags, Matte C. Det gick däremot bra! :)

Snart är det helg! Det ska bli skönt.



Undra om man ska lägga sig i ett bad och kolla på ensam mamma söker som jag missade i söndags :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0