Mys ikväll?

Fick reda på att jag ska jobba på söndag. + att jag ska vara med alex en sväng under lördagen också! Repetition skulle jag kalla det ;D hehe

Funderar på en myskväll ikväll :) Har 150kr och lite flaskor att panta :p Ska nog köpa lite chips och godis, och även lite ingredienser till maten jag ska göra :) Encheladas eller hur de stavas tänkte jag göra. Kyckling och grejer som man rullar ihop i tortillabröd :p Riktigt smaskigt :) Tänkte prata med mamma också och fråga om jag kan få någon hundring där, eller pappa.

Blir en bra helg det här :) Mys med älsklingen idag med film och kanske lite tvspel :p , repetition imorgon och jobb på söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0